Új jelszó kérése

Carp Dream bojli Robin Red TNT Spice 16mm

• Carp Dream bojli Robin Red TNT Spice 16mm
4 455 Ft4455

A „CARP DREAM” sorozat egyik legjobb minőségű termékcsaládunk az általunk gyártott termékek közül. Kiváló minőségű hal csali, mely tartalmazza a sikeres halfogáshoz szükséges összes összetevőt, amelyeket egytől egyik válogatott és természetes alapanyagokból állítottunk össze. Külön figyelmet fordítottunk, az alapanyagok minőségére, ezért kizárólag tradicionális gyártóktól származó alapanyagokból állítjuk elő, a termékcsalád nagy részénél aromát nem használunk, jellegzetes ízüket az alapmixek adják, egy-két fajtánál, ahol aromát használunk a tökéletes íz harmónia érdekében, ott kizárólag a legjobb minőségű aromákat használjuk. Sokéves tapasztalattal és teszteléssel az összetevők olyan kombinációját alakítottuk ki, aminek a hal egyszerűen nem tud ellenállni. Termékünk szinte egyedülálló a világpiacon, mert valamennyi szériának saját receptet dolgoztunk ki, ezért mindegyik saját alapmixszel kerül forgalomba. Nagyon fontos dolog, hogy friss tojás hozzáadásával készülnek – ráadásul fontos kritérium, hogy párolással, és nem főzéssel állítjuk elő. Ily módon teljesen megőrzi magas fehérje-, protein-, vitamin-, aroma-, és ásványi anyag tartalmukat. Mivel gyorsan emészthetőek, a pontyoknál fokozzák az éhségérzetet, mely újbóli táplálkozásra ösztönzi őket.” Folyamatosan, évről-évre bővülő választékunknak köszönhetően mindig egy lépéssel a pontyok előtt tudunk lenni, hogy fogósságuk ne legyen kétséges. Sikeres horgászatot kíván: „Mišel Zadravec”

A neve is utal rá, hogy ennek a bojlinak az alapja a sokak által ismert robin red fűszer,
melyhez még egy általunk hosszú éveken át kikísérletezett különleges fűszerkeveréket
adtunk, ez a keverék a TNT nevet kapta tőlünk. Alapszínét a robin redtől kapta, melyet
egyedi fűszeres illat jellemez. A fűszereken kívül, még a vele harmonizáló állati
származékú alapanyagok is helyet kaptak a termék kialakításában.
Egész szezonban nagy sikerrel alkalmazható, iszapos és tiszta mederfenéken egyaránt.
Tesztelések és a visszajelzések alapján rendkívül eredményeket értünk el vele Európa
legnagyobb édesvízi taván, a Balatonon is.

• Cikkszám
    7509
    Tömeg
    1 kg/db
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.