TOP termékek

Cikkek,Érdekességek
2015.12.28 13:26

Zadravec gólyokkal a Garden Lake-n..../Györei Gábor/

Zadravec gólyokkal a Garden Lake-n....

A mai napon a Gyálon található Garden Lake Sporthorgásztóra látogattunk el egy gyors 12 órás peca erejéig.

Kora reggeli órákban érkeztünk meg a kiszemelt tóra, ahol a Tógazdàval folytatott eszmecsere után egy érintetlen öbölben foglalhattam helyet.

Na de ne haladjunk ennyire előre, hiszen nem is ment ez olyan könnyen... A tavon épp horgászverseny zajlott...mondanom sem kell, telt ház volt..Aztán Zoli mégis maradásra késztetett, bemutatta nekem a nemrégiben megtisztított hátsó pályát...A vízmélység 0,8 és 2,2 m között váltakozott viszonylag egyenletes meder alakulatokkal..
Az időjárás a kezdeti órákban nem volt kegyes..sőt. .futó záporok nehezítették meg a dolgot, aztán a nap közepére már igazi "nyári" időt tudhattunk magunkénak.
Mivel a hétvége felé ígértek hidegfrontot, eddigi tapasztalataim alapján egyből a fűszeres felé mozdultam, méghozzá a jó öreg Hell spice bojli került fel elsőnek 16-os méretben.

Hozott is halat szép számmal. Következő lépésem a szelektálás volt, amit egy szem 20 mm-es golyó jelentett 2,5 cmre elengedve a horogtól. .
Rövidesen a taktika bevált, megjött az első komolyabb töves.

A délelőtt folyamán a halak fűszer imádata alább hagyott, édes szájuak lettek...

A preferált csali egy szem 16 mm eper és egy hemp-ananász popup banános dippel!

Itt volt egy csúnya halvesztésem.. A szákolás előtt egy 8as körüli tükrös utolsó rúgásával meglépett!

Délután 2 körül előkapartam a ládábol a jó öreg Belachan golyót 20as méretben, ez került később az egyik botomra, ami szokásához hűen ismét okozott meglepetést.

Ejtsünk néhány szót az etetésről is:
Az alap etetésemet a magokra támaszkodva állítottam össze ( kukorica, búza, köles, tigris,kender, csicseriborsó és földi mogyoró), amit az öbölben nagy területen szórtam szét.
Bojlit kizárólag pva zacskóban juttattam a csali mellé, megspékelve az aktuális csalihoz való dippel.

17 órát ütött az óra mikor maszatolós ejtős kapást tapasztaltam, A BELACHAN!!!
Ahogy kezembe vettem a botot éreztem hogy most nem a 2 kilós fajtából akasztottam..
Hosszú, majd 25 perces küzdelem után egy igazi erős nyurgát tereltünk szákba!!
A kép nem adja vissza, de ennek a halnak tenyér méretű mellúszói voltak!

A nap végén ismét beszélgethettem vendéglátómmal, Zolival aki elmondása szerint kiemelkedően teljesítettünk hisz a tavon nem sok hal került horogra...én ezt a Zadravec golyók beltartalmának köszönhetem!
A pecát összesen 9 db ponttyal és egy halvesztéssel zártuk.
Főztünk, ettünk, ittunk és még halat is fogtunk! Bátran ajánlom mindenkinek ezt a tava, szép hal álománnyal rendelkezik és bitang erősek!

Köszönöm hogy ott lehettem, igazi élmény volt ez a 12 óra! Hamarosan folytatás.

Köszönet a csalikért a Zadravec csapatnak!